Kurz pro všechny, kdo tvoří grafiku, ale nejsou grafici

Grafikárna

spuštění kurzu

1. října

Proč se do kurzu zapsat?

Grafika je to první, co lidé vidí, když příjdou do kontaktu s tvým produktem nebo službou. Většina malých a středních podnikatelů, ale i marketérů, kteří to pro podnikatele dělají, to podceňuje. Jsou přesvědčení o tom, že když je produkt či služba dobrá, tak to zákazník musí poznat. Chyba!

V dnešních přehlceném světě se kvalita jen tak nepozná. Kvalitní grafika je první předpoklad pro úspěch – aby si tebe, či dané značky vůbec někdo všimnul. Podle výzkumů jsme denně vystavování přes 4000 reklamám (to číslo každý rok stoupá!), jsme doslova bombardováni!

Tvorba grafiky bez souvislostí je ztráta času. Hra na líbí/nelíbí o to větší. Grafiku tvoříš pro klienty, zákazníky, má jasný cíl a funkci, jasnou konverzi.

Splňuje tvoje grafika tyto požadavky?

Grafikárna je desetitýdenní kurz.
A je to bezpečný prostor pro ženy, které...

A.
Nechtějí být závislé na grafice a vizuálech pochybné kvality, které zadávají jiným lidem.

B.
Chtějí být hodnotnější podporou pro své klienty v oblasti grafické tvorby a účtovat si více právě za tyto služby.

 Pokud máš zájem o grafiku, která podpoří tebe, nebo tvé klienty v dosažení byznys* cílů, pak jsi tu správně! 

* Funguje to i když jsi nezisk.

Obsah a průběh kurzu

Kurz je rozdělen na 9 tématických okruhů, které probereme v pěti předtočených lekcích. 

Grafické myšlení a vizuální komunikace

Jak grafika ovlivňuje naše vnímání a rozhodování. Pochopíš od základu, jak tyto věci fungují.

Klíčové principy vizuální komunikace

Zjistíš jaké to jsou principu a co to v reálu znamená pro tvou grafickou tvorbu.

Typografie

Jak vybrat správné písmo? Jak typografie ovlivňuje vnímání značky?

Barvy

Psychologie barev není samospásná. Jak nás barvy ovlivňují? Co vzít v potaz při výběru barev a jak s nimi pracovat?

Fotky

Jak vybrat fotky, které působí profesionálně? Tohle téma tolik žen podceňuje, naučíš se kde a jak získat autentické fotky a proč je to důležité.

Grafické prvky

Ikony, ilustrace, vzory. Jak usnadňují lepší pochopení sdělení? Další prvek, který se dotýká brandingu a ucelené komunikace. Kde a jak je využívat?

 Prvních šest témat ti poskytne pevný základ, díky kterému se ti v posledních třech okruzích vše propojí do souvislostí!

Branding

Společná linka napříč vizuály. Branding není jen logo, barvy a písmo. Branding vs marketing – jaký je v tom rozdíl a jak to můžeš využít ve svůj prospěch

Pravidla pro efektivní tvorbu grafiky

Konkrétní a detailní checklist všeho, co jsme v kurzu zatím probrali. Praktický a uchopitelný návod ,jak si usnadnit tvorbu vizuálů a přitom zachovat kvalitu

Tvorba grafiky

Tady spojíme teoretické know-how grafické tvorby v souvislostech s brandingem. Žádná grafika nevzniká jen tak, ale vždy v kontextu konkrétního projektu. Vše ti zapadne do sebe!

Ale to není všechno!
Živě vedené zpětné vazby, které jsou tím nejdůležitějším pro to, aby ti teorie zapadla kam má. 


Rozvrh kurzu

Teoretickou část kurzu budeš mít navždy!
Zpětné vazby se nenahrávají a tudíž záznam z nich nebude, protože dávají smysl pouze za tvé aktivní účasti.

Kurzu probíhá takto:
1. týden - předtočená teorie
2. týden - ŽIVĚ vedená zpětná vazba
3. týden - předtočená teorie
4. týden - ŽIVĚ vedená zpětná vazba
5. týden - předtočená teorie
6. týden - ŽIVĚ vedená zpětná vazba
7. týden - předtočená teorie
8. týden - ŽIVĚ vedená zpětná vazba
9. týden - předtočená teorie
10. týden - ŽIVĚ vedená zpětná vazba


BONUSY

BONUS 1

Školení: Efektivní copywriting
S profesionálním copywriterem Lukášem Bednaříkem

BONUS 2

Webinář: Profitabilní FB reklama
S Veronikou Tomanovou

Branding je velké téma, kterého se běžné grafické kurzy vůbec nedotýkají a přitom je nedílná a podstatná součást jakéhokoli vizuálu!

Je to pro tebe? 

 🤯 Přijde ti, že při tvorbě grafiky vůbec nevíš, která bije?

 🖌️ Barvy, fonty, obrázky… jak je poskládat, aby z toho byla ucelená a funkční grafika? 

 🎨 Tvůj návrh připomíná spíš chaos než profesionální vizuál? 

 🤔 Baví tě tvořit, ale pořád máš pocit, že nevíš, jak na to správně? 

🙃 Řídíš se hlavně tím, co se líbí tobě – a ne tím, co skutečně funguje? 

 😢  Máš chuť to vzdát a radši si objednat hotovou grafiku od profíka? 

Odpověděla sis aspoň někde ano?

Na co ještě čekáš? 

Na profi grafiku nepotřebuješ geniální nápady ani talent od boha.

Stačí ti pochopit souvislosti, znát pravidla a ochota je dodržovat.

Co kurzu říkají studentky?

Podnikatelky, virtuální asistenky, marketérky, web designérky, specialistky na reklamu...  

Z kurzu jsem byla naprosto nadšená a od doby co jsem ho absolvovala se na grafiku dívám trochu jinak. Někdy mám pocit, jako by mi hlas Jíti, profesionální grafičky zněl v hlavě i nadále při vlastní tvorbě, tak hluboko pod kůži se mi kurz dostal. Pokud čekáte nějaké zkratky a instantní řešení v podobě rychlých rad, tak tohle není to pravé. Jíťa vám podá celkový pohled na věc, otevře tím Vaše oči a probudí ve vás chuť se na grafický design dívat jinak a lépe. A to je za mne daleko víc. Moc děkuji!
Lea Nečasovámarketing manažerka, Ski Park Gruň
Kurz byl skvělý. Jitka umí věci vystihnout a jasně a srozumitelně. I když už nějakou chvilku tvořím, dozvěděla jsem se hodně nového, potože se Jitka nesoustřeďuje jen na ty běžné věci, které se dočtete v každé příručce, ale dává spoustu skvělých pointů. Nejvíce mi určitě dali zpětné vazby, na kterých se dá hodně posunout.
Iveta Dlouhávirtuální asistentka
Velmi příjemný prostor pro seberozvoj v oblasti vnímání grafických výstupů, včetně veřejných mediálních sdělení. Kurz mi vytříbil vkus – jsem tím pádem náročnější na sebe i ostatní ve smyslu čistoty a jednoduchosti písemného projevu. Jitku vnímám jako výjimečného odborníka. Její záměr dostat do veřejného prostoru více jasných a jednodušších grafických návrhů mi je velmi sympatický a blízký. Nevnímám tedy její aktivity pouze jako marketingový tah nebo snahu vydělat. V jejím vedení je všudypřítomný přesah – tím, že vás odnaučí vměstnat co nejvíc informací na kousek místa, nutí vás ujasnit si váš cíl. Takže přes grafiku se dostanete až k samotné podstatě vašeho snažení – na koho cílíte, co je vaše vize, co chcete předat. Velká hodnota zabalená do kurzu, který se může na první pohled jevit pouze jako lekce „Jak na dobrý vizuál?“. Není to tak. Jitka vám předá mnohem víc. Dopřejte si to.
Hana Švandelkovápodnikatelka

Kdo je Jitka Hrůzová a proč by sis neměla její workshop nechat ujít?

 Grafická designérka & brand architektka 

Jitka má více než 15 let zkušeností.

Učila se od těch nejlepších v Londýně a New Yorku – u světového lídra v oblasti etického brandingu Johnson Banks (University of Cambridge, UNICEF) a u Doyle Partners (Rockefellerovo centrum, The New York Times), jejichž kulturně-společenský přesah byl oceněn americkou národní cenou z rukou Michelle Obamové.

Jitka má silný hodnotový systém a osobní zkušenost s pracovním vyhořením. Prostřednictvím projektu Grafikasana kultivuje grafické prostředíspoluvytváří prosperující a zdravou společnost budoucnosti. Natáčí stejnojmenný podcast, jediný svého druhu v Česku.

Je spoluautorkou mezinárodní knihy 36 autorek: Přes překážky ke hvězdám a spoluzakladatelkou brandingového studia Cedník. Miluje svou fenku maltézského psíka – Fíbo, odpočívá u jógy a v meditacích nachází klid i inspiraci pro svou práci i život.

Kde jste mohli vidět práci Jitky?

Pouze do čtvrtku 18. září je kurz za zvýhodněnou cenu 4790 Kč

Běžná cena 8 990 Kč
Cena včetně bonusů  10 900 Kč

Grafikárna
Dostupné
8 990 Kč
-47%4 790 Kč
Způsob platby
Celková cena4 790 Kč