Kurz pro ženy, které tvoří grafiku, ale nejsou grafičky

Grafikárna

Kurzem provádí profesionální grafická designérka Jitka Hrůzová

Potřebuješ tvořit grafiku pro své podnikání nebo klienty, ale chybí ti teoretické zakotvení, pilíře na kterých stavět?

 Canva? Jasně, tu zvládáš.
Ale víš, proč tvoje grafika vypadá, jak vypadá?
Tvoříš podle pravidel, nebo podle nálady?
Při výběru fontů a barev tápeš a rozhoduješ se spíš podle toho, co se ti líbí, než podle toho, co grafice opravdu prospívá?

Pak jsi tu správně!
Získáš jistotu, grafické know-how, které na trhu pro ženy jako ty neexistuje*! 

*Tohle není marketingová hláška, to co se naučíš v Grafikárně je intenzivní nalívárna, která na trhu není! Co na trhu je  je kvantum rekvalifikačním kurzů, které tě naučí pouze nástroj (Canva, Adobe CC, Figma atd.).

Každý nějak začínal — ale teď je čas posunout se dál.
Objev, jak přemýšlet jako skutečný grafik.
Tvoř sebevědomě, s jistotou a stylem, který bude dávat smysl i efekt.

Proč se do kurzu zapsat?

Grafika je to první, co lidé vidí, když příjdou do kontaktu s tvým produktem nebo službou. Většina malých a středních podnikatelů, ale i marketérů, kteří to pro podnikatele dělají, to podceňuje. Jsou přesvědčení o tom, že když je produkt či služba dobrá, tak to zákazník musí poznat. Chyba!

V dnešních přehlceném světě se kvalita jen tak nepozná. Kvalitní grafika je první předpoklad pro úspěch – aby si tebe, či dané značky vůbec někdo všimnul. Podle výzkumů jsme denně vystavování přes 4000 reklamám (to číslo každý rok stoupá!), jsme doslova bombardováni!

Tvorba grafiky bez souvislostí je ztráta času. Hra na líbí/nelíbí o to větší. Grafiku tvoříš pro klienty, zákazníky, má jasný cíl a funkci, jasnou konverzi.

Splňuje tvoje grafika tyto požadavky?

Grafikárna je 10-týdenní kurz a bezpečný prostor pro ženy, které...

A.
Nechtějí být závislé na grafice a vizuálech pochybné kvality, které zadávají jiným lidem.
B.
Chtějí být hodnotnější podporou svým klientům v grafice a účtovat si více právě za tyto služby.

 Začneš tvořit grafiku, která podpoří dosažení byznys* cílů. 

 * Funguje to i když jsi nezisk 

Obsah a průběh kurzu

Kurz je rozdělen na 9 tématických okruhů, které probereme v pěti předtočených lekcích. 

Grafické myšlení a vizuální komunikace

Jak grafika ovlivňuje naše vnímání a rozhodování. Pochopíš od základu, jak tyto věci fungují.

Klíčové principy vizuální komunikace

Zjistíš jaké to jsou principu a co to v reálu znamená pro tvou grafickou tvorbu.

Typografie

Jak vybrat správné písmo? Jak typografie ovlivňuje vnímání značky?

Barvy

Psychologie barev není samospásná. Jak nás barvy ovlivňují? Co vzít v potaz při výběru barev a jak s nimi pracovat?

Fotky

Jak vybrat fotky, které působí profesionálně? Tohle téma tolik žen podceňuje, naučíš se kde a jak získat autentické fotky a proč je to důležité.

Grafické prvky

Ikony, ilustrace, vzory. Jak usnadňují lepší pochopení sdělení? Další prvek, který se dotýká brandingu a ucelené komunikace. Kde a jak je využívat?

 Prvních šest témat ti poskytne pevný základ, díky kterému se ti v posledních třech okruzích vše propojí do souvislostí!

Branding

Společná linka napříč vizuály. Branding není jen logo, barvy a písmo. Branding vs marketing – jaký je v tom rozdíl a jak to můžeš využít ve svůj prospěch

Pravidla pro efektivní tvorbu grafiky

Konkrétní a detailní checklist všeho, co jsme v kurzu zatím probrali. Praktický a uchopitelný návod ,jak si usnadnit tvorbu vizuálů a přitom zachovat kvalitu

Tvorba grafiky

Tady spojíme teoretické know-how grafické tvorby v souvislostech s brandingem. Žádná grafika nevzniká jen tak, ale vždy v kontextu konkrétního projektu. Vše ti zapadne do sebe!

Ale to není všechno!
Živě vedené zpětné vazby, které jsou tím nejdůležitějším pro to, aby ti teorie zapadla kam má. 


Rozvrh kurzu

1. lekce teorie se ti zpřístupňuje ihned po zaplacení. Další 4 lekce pak každých 14 dní.

Každý lichý týden je ŽIVÁ zpětná vazba (většinou ve středu, ale občas i jiný den).

Vše probíhá online. Teoretická část kurzu je předtočená a budeš ji mít navždy! Zpětné vazby se nenahrávají a tudíž záznam z nich nebude, protože dávají smysl pouze za tvé aktivní účasti.

Kurz trvá celkem 10 týdnů.

Do zpětných vazeb se můžeš dostat i po kurzu tím, že si dokoupíš jednotlivý vstup.


BONUSY

BONUS 1

Školení:
Efektivní copywriting
s profesionální copywriterkou Klárou Miškovičovou

V hodnotě 1490 Kč  |  délka 60+ minut

BONUS 2

Webinář:
Profitabilní FB reklama
S Veronikou Tomanovou

V hodnotě 500 Kč  |  délka 20+ minut

BONUS 3

Grafikasana Network

Zařadíš se do spřátelené sítě podnikatelek, grafiček, virtuálních asistentek, webařek, manažerek sociálních sítí, markeťaček, apod., u kterých máš jistotu, že vědí, co znamená kvalitní grafika a důležitost brandingu. 

Je to prostor, kde získat cenné konktakty, klientky nebo zakázky.

V hodnotě K NEZAPLACENÍ  |  Délka NAVŽDY

Zjistíš, co je branding a jak ho využít ve prospěch grafiky.

Branding je téma, kterého se běžné grafické kurzy vůbec nedotýkají a přitom je to nedílná a podstatná součást jakéhokoli vizuálu! Žádná grafika nezvniká jen tak sama o sobě, ale vždy v rámci něčeho většího – značky, širšího záměru, cílů a vize...

Je to pro tebe? 

 🤯 Přijde ti, že při tvorbě grafiky vůbec nevíš, která bije?

 🖌️ Barvy, fonty, obrázky… jak je poskládat, aby z toho byla ucelená a funkční grafika? 

 🎨 Tvůj návrh připomíná spíš chaos než profesionální vizuál? 

 🤔 Baví tě tvořit, ale pořád máš pocit, že nevíš, jak na to správně? 

🙃 Řídíš se hlavně tím, co se líbí tobě – a ne tím, co skutečně funguje? 

 😢  Máš chuť to vzdát a radši si objednat hotovou grafiku od profíka? 

Na co ještě čekáš? 

Na profi grafiku nepotřebuješ geniální nápady ani talent od boha.

Stačí ti pochopit souvislosti, znát pravidla a ochota je dodržovat.

Co kurzu říkají studentky?

Podnikatelky, virtuální asistenky, marketérky, web designérky, specialistky na reklamu...  

Z kurzu jsem byla naprosto nadšená a od doby co jsem ho absolvovala se na grafiku dívám trochu jinak. Někdy mám pocit, jako by mi hlas Jíti, profesionální grafičky zněl v hlavě i nadále při vlastní tvorbě, tak hluboko pod kůži se mi kurz dostal. Pokud čekáte nějaké zkratky a instantní řešení v podobě rychlých rad, tak tohle není to pravé. Jíťa vám podá celkový pohled na věc, otevře tím Vaše oči a probudí ve vás chuť se na grafický design dívat jinak a lépe. A to je za mne daleko víc. Moc děkuji!
Lea Nečasovámarketing manažerka, Ski Park Gruň
Kurz byl skvělý. Jitka umí věci vystihnout a jasně a srozumitelně. I když už nějakou chvilku tvořím, dozvěděla jsem se hodně nového, potože se Jitka nesoustřeďuje jen na ty běžné věci, které se dočtete v každé příručce, ale dává spoustu skvělých pointů. Nejvíce mi určitě dali zpětné vazby, na kterých se dá hodně posunout.
Iveta Dlouhávirtuální asistentka
Velmi příjemný prostor pro seberozvoj v oblasti vnímání grafických výstupů, včetně veřejných mediálních sdělení. Kurz mi vytříbil vkus – jsem tím pádem náročnější na sebe i ostatní ve smyslu čistoty a jednoduchosti písemného projevu. Jitku vnímám jako výjimečného odborníka. Její záměr dostat do veřejného prostoru více jasných a jednodušších grafických návrhů mi je velmi sympatický a blízký. Nevnímám tedy její aktivity pouze jako marketingový tah nebo snahu vydělat. V jejím vedení je všudypřítomný přesah – tím, že vás odnaučí vměstnat co nejvíc informací na kousek místa, nutí vás ujasnit si váš cíl. Takže přes grafiku se dostanete až k samotné podstatě vašeho snažení – na koho cílíte, co je vaše vize, co chcete předat. Velká hodnota zabalená do kurzu, který se může na první pohled jevit pouze jako lekce „Jak na dobrý vizuál?“. Není to tak. Jitka vám předá mnohem víc. Dopřejte si to.
Hana Švandelkovápodnikatelka

Kdo je Jitka Hrůzová a proč by sis neměla její workshop nechat ujít?

 Grafická designérka & brand architektka 

Jitka má více než 15 let zkušeností.

Učila se od těch nejlepších v Londýně a New Yorku – u světového lídra v oblasti etického brandingu Johnson Banks (University of Cambridge, UNICEF) a u Doyle Partners (Rockefellerovo centrum, The New York Times), jejichž kulturně-společenský přesah byl oceněn americkou národní cenou z rukou Michelle Obamové.

Jitka má silný hodnotový systém a osobní zkušenost s pracovním vyhořením. Prostřednictvím projektu Grafikasana kultivuje grafické prostředíspoluvytváří prosperující a zdravou společnost budoucnosti. Natáčí stejnojmenný podcast, jediný svého druhu v Česku.

Je spoluautorkou mezinárodní knihy Přes překážky ke hvězdám, která obsahuje příběhy 36 žen z celého světa.  Miluje svou fenku maltézského psíka – Fíbo, odpočívá u jógy a v meditacích nachází klid i inspiraci pro svou práci i život.

Kde jste mohli vidět práci Jitky?

Cena 9 170 Kč

Cena včetně bonusů  11 160 Kč

Grafikárna
Dostupné
9 170 Kč
Způsob platby
Celková cena9 170 Kč