Všeobecné obchodní podmínky

pro nákup služeb a produktů na webu www.grafikasana.cz

Provozovatel:

Jitka Hrůzová

Osmek 7/517, 750 02 Přerov

IČO 08857083

E-mail: jitka@grafikasana.cz

Podnikatelka zapsaná v živnostenském rejstříku

(dále také jen „Poskytovatelka“)

I. Úvodní ustanovení

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro prodej služeb a online produktů prodávající

/ poskytovatelky Jitka Hrůzové, která je dále v textu těchto podmínek označována také jako

„Poskytovatelka“, prostřednictvím internetu, a to na základě online objednávky učiněné na webu

www.grafikasana.cz či na dalších internetových službách uvedené Poskytovatelky.

2. Tyto všeobecné smluvní podmínky vymezují práva a povinnosti mezi Poskytovatelkou a

zákazníkem, které doplňují uzavíranou smlouvu, a jsou pro tento smluvní vztah závazné.

3. Zákazník při smluvním vztahu s Poskytovatelkou souhlasí s použitím komunikačních prostředků

na dálku při uzavírání smlouvy.

II. Objednávka a uzavření smlouvy

1. Smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytování služeb) mezi Poskytovatelkou a jejími zákazníky

vzniká potvrzením doručené objednávky, která je Poskytovatelkou zaslána zákazníkovi na jeho

e-mailovou adresu, nesjednají-li smluvní strany jinak.

2. Uvede-li zákazník v objednávce své IČO a fakturační údaje, a tedy zamýšlí využít služby či

produkty Poskytovatelky v rámci své podnikatelské činnosti, nebude na něj pohlíženo v rámci

smluvního vztahu jako na spotřebitele a jeho smluvní vztah s Poskytovatelkou bude posuzován

jako smluvní vztah dvou podnikajících osob; v opačném případě se má za to, že zákazník je v

postavení spotřebitele a na vztah s Poskytovatelkou se uplatní ujednání z.č. 634/1992 Sb., o

ochraně spotřebitele.

3. Webové stránky Poskytovatelky či její další prezentace na webu obsahují seznam a popis

nabízených služeb a produktů včetně uvedení cen jednotlivých služeb a produktů a případně

zvláštních podmínek pro jejich využití.

4. Pro objednání zákazník provede příslušnou volbu obvykle na webové stránce a vyplní

objednávkový formulář ve webovém rozhraní internetových stránek Poskytovatelky, případně

zašle e-mail, pokud tak Poskytovatelka v popisu zakupovaného produktu či služby stanoví.

5. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o objednávané službě či produktu a

povinné údaje k vyplnění pro účely uzavření smlouvy a fakturace.

6. Objednávku odešle zákazník Poskytovatelce provedením příslušné volby v rozhraní stránky či

zašle e-mail, je-li tak stanoveno, není-li u jednotlivé služby či produktu stanoveno jinak.

7. Poskytovatelka bez zbytečného odkladu po obdržení objednávky zákazníkovi potvrdí přijetí

objednávky elektronickou poštou, obvykle e-mailem, na e-mailovou adresu zákazníka.

8. Poskytovatelka není povinna přijmout objednávku a uzavřít smlouvu se zákazníkem. Tato

výhrada se sjednává zejména pro osoby, které podstatným způsobem porušily práva či

oprávněné zájmy Poskytovatelky, jí spřízněných osob či tyto obchodní podmínky.

9. Poskytovatelka si vyhrazuje právo, že služby, prezentované v rámci jí poskytovaných

internetových služeb, nemusí být vždy dostupné.

III. Cena a platební podmínky

1. Zákazník získává přístup ke službám či produktům po zaplacení plné stanovené ceny, není-li v

objednávkovém formuláři či u popisu služby či produktu stanoveno jinak.

2. V rámci akceptace objednávky je uvedena cena služby či produktu a způsoby její úhrady

(bezhotovostním převodem, kdy se stanovuje lhůta splatnosti 7 dnů, není-li stanoveno v popisu

služby či produktu jinak).

3. Daňový doklad – fakturu vystaví Poskytovatelka zákazníkovi po uhrazení ceny a zašle jej v

elektronické podobě na elektronickou adresu zákazníka.

4. V případě, že ze strany zákazníka nedojde k úhradě ceny do stanoveného data poskytnutí

služby či produktu či do 10 dnů po její splatnosti, smlouva se od počátku ruší.

5. Poskytovatelka umožňuje úhradu některých svých služeb po částech, pokud to v popisu

takové služby (či její ceny) uvede. Poskytovatelka si vyhrazuje vázat úhradu ceny po částech na

zpřístupnění určité části služby, k níž se část ceny vztahuje s tím, že nedojde-li ve stanoveném

termínu k úhradě další části ceny služby, nebude další část či části služby nadále zákazníkovi

zpřístupněny.

6. Poskytovatelka přijímá úhradu svých služeb v českých korunách. V případě, provede-li

zákazník úhradu za služby v EUR, budou uhrazené prostředky přepočítány a připsány na účet

Poskytovatelky v českých korunách dle aktuálních podmínek a kurzu banky Poskytovatelky.

IV. Další podmínky

1. Zákazník bere výslovně na vědomí, že v případě, je-li součástí služby osobní či online konzultace,

je možné nejpozději ve lhůtě 24 hodin před touto událostí požádat o změnu termínu ze zvlášť

závažných důvodů na straně zákazníka (např. nemoc apod.). Tuto možnost lze využít pouze jednou

v rámci daného produktu či služby, jinak termín bez náhrady propadá. V případech zvláštního

zřetele hodných je možné požádat o individuální domluvu, právo na změnu však nevzniká

automaticky. Toto ujednání se nedotýká těch produktů a služeb, kdy jsou domlouvány hromadné

online konzultace pro skupinu účastníků; v takovém případě je individuální změna termínů

konzultací vyloučena.

2. V případě, že Poskytovatelka pro čerpání některých služeb vytvoří pro své zákazníky uživatelské

účty, je zákazník v takovém případě povinen dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích ke

svému uživatelskému účtu a neumožnit jejich použití třetím osobám. Zákazník se dále zavazuje

udržovat údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé.

3. Poskytovatelka si vyhrazuje právo vyloučit zákazníka z účasti v online kurzu vč. účasti ve

facebookových skupinách Poskytovatelky či ze vzdělávací akcích vč. online skupinových setkání,

webinářů apod., pokud zákazník narušuje fungování skupiny, průběh akce či setkání (např.

nevhodným chováním, urážením ostatních účastníků apod.). V případě vyloučení z důvodů

uvedených v tomto odstavci nemá zákazník nárok na vrácení zaplacené ceny.

4. Podnikatelka si vyhrazuje právo poskytovat objednané služby či produkty pouze po dobu

stanovenou v popisu konkrétní služby či produktu, kdy uvedená doba plyne od zaplacení

objednávky Zákazníkem. V případě okolností na straně Poskytovatelky, které spočívají v potřebě

prodloužit poskytování doby objednané služby, je Poskytovatelka oprávněna dobu poskytované

služby prodloužit.

V. Dodací podmínky

1. Při koupi on-line kurzu může být Poskytovatelkou zákazníkovi po uhrazení ceny vytvořen

uživatelský účet na webovém rozhraní a budou vygenerovány a na e-mail, který uvedl zákazník

v objednávce, zaslány přístupové údaje k uživatelskému účtu. V případě, bude-li kurz šířen jiným

způsobem než prostřednictvím členské sekce, budou zákazníkovi zaslány přístupové údaje

k jiné platformě, jejímž prostřednictvím bude kurz dostupný, či bude šířen e-mailem či jinou,

Poskytovatelkou vyhrazenou formou. Po přihlášení s využitím přístupových údajů bude digitální

obsah (online kurz) dodán zpřístupněním členské sekce či v rámci jiné platformy, a to obvykle

ve lhůtě 3 dnů po zaplacení, není-li stanoven konkrétní den spuštění kurzu. Je-li to s ohledem na

návaznost obsahu efektivní, budou jednotlivé lekce zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu

Poskytovatelky.

2. V případě produktů a služeb, které se stahují z webového prostředí, zašle Poskytovatelka

zákazníkům odkazy a další přístupové údaje, na jejichž základě jim bude umožněno si zakoupený

produkt stáhnout. Podmínkou k zaslání takovýchto odkazů či přístupových údajů je plná úhrada

ceny takovéhoto produktu.

3. Online či osobní konzultace budou dodány dle podmínek uvedených v popisu služby

na webovém rozhraní, popřípadě individuálně sjednaných. V případě skupinových akcí si

Poskytovatelka vyhrazuje právo zrušit vzdělávací akci při nižším počtu přihlášených či zásahu vyšší

moci. Poskytovatelka výslovně stanovuje, že v případě zakoupení „balíčku“ či jinak zvýhodněného

či zvlášť sestaveného produktu sestávajícího z konzultací či obdobných služeb, se v případě

nevyčerpání všech součástí (konzultací či individuálních lekcí apod.) z důvodů na straně zákazníka

uhrazené prostředky za tyto součásti produktu nevrací, cena je stanovená za produkt, nikoliv za

jeho (dosud vyčerpané) části. Pro možnost odstoupení ze strany zákazníka se uplatní ust. IV.2

těchto podmínek.

VI. Obecná ujednání o digitálním obsahu:

Smlouvou o poskytování digitálního obsahu se Poskytovatelka zavazuje zpřístupnit uživateli věc

v digitální podobě (digitální obsah) k užívání pro vlastní potřebu a uživatel se zavazuje platit

za to odměnu. Pro poskytování digitálního obsahu se uplatní ujednání § 2389a a následující

občanského zákoníku.

Není-li ze specifických důvodů sjednáno jinak, poskytovatel se zavazuje zpřístupnit uživateli

digitální obsah bezodkladně po připsání ceny na účet Poskytovatelky.

Je-li Poskytovatelka v prodlení se zpřístupněním digitálního obsahu, může uživatel odstoupit od

smlouvy, nesplní-li Poskytovatelka svoji povinnost bez zbytečného odkladu poté, co jej uživatel

vyzval k plnění nebo v dodatečné lhůtě, na níž se strany výslovně dohodly.

Není-li sjednáno mezi Poskytovatelkou a uživatelem jinak, součástí dodávky nejsou aktualizace

digitálního obsahu.

Ustanovení o poskytování digitálního obsahu se použijí také v případě, že uživatel namísto

odměny Poskytovatelce poskytuje nebo se zavazuje poskytnout své osobní údaje, ledaže je

poskytovatel zpracovává pouze pro účely poskytnutí digitálního obsahu nebo pouze ke splnění

svých zákonných povinností.

VII. Odpovědnost za vady při poskytování digitálního obsahu

1. Uživatel je oprávněn uplatnit svá práva z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li digitální

obsah vadu. Uživatel v postavení spotřebitele je oprávněn vytknout vadu ve lhůtě dvou let

od převzetí digitálního obsahu. V takovém případě, je-li to možné, může uživatel požadovat

její odstranění (případně se posoudí, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné). Práva z

vadného plnění uplatní uživatel u Poskytovatelky e-mailem bezodkladně po jeho zjištění. V rámci

reklamace Poskytovatelka potom vadu odstraní v přiměřené době tak, aby nezpůsobil uživateli

značné obtíže. Není-li uživatel v postavení spotřebitele, odpovídá Poskytovatelka za vady, které se

u digitálního obsahu vyskytnou při převzetí a uživatel je vytkne bezodkladně.

2. Uživatel v postavení spotřebitele může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy,

pokud Poskytovatelka vadu dle předchozího odstavce neodstraní, nebo pokud se vada projeví i

po odstranění nebo je vada podstatným porušením smlouvy. Uživatel není oprávněn od smlouvy

odstoupit, jedná-li se o vadu nevýznamnou.

3. Stanovuje se v souladu se zákonem, že přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou

digitálního obsahu bez vady a vadného digitálního obsahu, který byl uživateli poskytnut. Má-li být

digitální obsah poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně.

V případě, jedná-li se o digitální obsah poskytovaný za osobní údaje uživatele namísto odměny,

nemůže uživatel požadovat přiměřenou slevu.

Peněžité částky, které má Poskytovatelka z důvodu vadného plnění vydat uživateli, ať už z titulu

poskytnutí přiměřené slevy či pokud uživatel odstoupí od smlouvy, vrátí Poskytovatelka na vlastní

náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy uživatel uplatnil u

poskytovatele příslušné právo z vadného plnění.

Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními

předpisy (zejména ust. § 1914 – 1925, § 2161 – 2174b a § 2389a a násl. občanského zákoníku).

Vady digitálního obsahu je nutné vytknout bez zbytečného odkladu po jejich zjištění na

e-mailovou adresu: jitka@grafiksana.cz.

Poskytovatelka reklamaci vyřídí bezodkladně, nejpozději však v 30denní lhůtě od jejího přijetí.

Poskytovatelka se zavazuje, že v případě, bude-li ze zákonem stanovených důvodů trvat

reklamační proces déle, než 30 dnů, podá uživateli do 30. dne od přijetí reklamace informaci o

průběhu reklamace.

VIII. Odstoupení od smlouvy

1. Poskytovatelka je oprávněna od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů

službu či produkt za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným

nebo protiprávním, v případě podstatného porušení těchto podmínek, smlouvy či nevhodném,

urážejícím a podobném jednání při užití webu a dalších služeb Poskytovatelky zákazníkem.

Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi.

2. Vzhledem k tomu, že v případě zakoupení produktů a služeb Poskytovatelka bezprostředně

po uzavření smlouvy poskytuje zákazníkovi část či celé plnění (způsobem vylučujícím možnost

navrácení plnění), či v případě úhrady ceny kurzu vyloučí z možnosti zakoupení kurzu další

zákazníky pro limitovaný počet míst z důvodu osobní podpory, v takovém případě není možné

ze strany zákazníka od smlouvy odstoupit. Z důvodu těchto okolností hodných zvláštního

zřetele je u produktů a služeb nabízených prostřednictvím stránek www.grafiksana.cz či dalších

internetových služeb Poskytovatelky vyloučeno užití ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku a je

tedy vyloučena možnost odstoupit ve lhůtě do 14 dnů od smlouvy uzavřené způsobem na dálku a

požadovat vrácení celé uhrazené ceny. Pokud to bude u některých produktů a služeb s možností

odstoupení od smlouvy jinak, tato skutečnost bude vždy v rámci jejich popisu na webu či v

objednávce uvedena, případně bude uvedeno, jaká se poskytuje lhůta pro odstoupení od smlouvy

zákazníkovi.

IX. Reklamační podmínky pro nákup služeb

1. Zákazník je oprávněn v souladu s ust. § 1914 občanského zákoníku uplatnit svá práva z vadného

plnění, a to v případě, vykazuje-li poskytnutá služba či produkt rozpor s jeho objednávkou či

pokud je dodaná služba technicky nedostupná či chybí-li její část. Vadu je povinen uplatnit u

Poskytovatelky e-mailem bezodkladně po jejím zjištění. V rámci reklamace Poskytovatelka potom

bezodkladně poskytne bezvadné plnění v souladu s objednávkou.

2. V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit nebo v případě opakovaného výskytu vady,

anebo výskytu většího počtu vad má zákazník právo požadovat výměnu produktu za jiný, ve

stejné hodnotě či s doplatkem navíc, umožňuje-li to charakter produktu, anebo od smlouvy

odstoupit. V případě odstranitelné vady může zákazník požadovat odstranění vady nebo

přiměřenou slevu z ceny.

3. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vad na adresu: jitka@

grafikasana.cz.

X. Závěrečná ustanovení

1. Poskytovatelka poskytuje službu v rozsahu a způsobem uvedených v popisu služeb.

Poskytovatelka neodpovídá za to, že po využití jí poskytované služby získá zákazník finanční či

osobní prospěch nebo jiné konkrétní výhody a výsledky.

2. Poskytovatelka je autorem a vykonavatelem autorských práv k službám a produktům,

webům a jejich jednotlivým součástem, mají-li charakter autorského díla, není-li v rámci webů

uvedeno jinak. Poskytovatelka je autorem a vykonavatelem autorských práv k součástem online

produktů, mají-li charakter autorského díla. Užití díla bez souhlasu Poskytovatelky či jakýkoliv

jiný neoprávněný výkon práv k dílům je zakázán. Tento zákaz znamená zejména zamezení

nedovoleného kopírování, přebírání a šíření a dalšího neoprávněného nakládání s weby, články,

online záznamy, audiovizuálními díly a další.

3. Poskytovatelka získává reference na své služby a produkty buď přímo od klienta po e-mailu,

prostřednictvím vyplněného Google dotazníku, který zaslala přímo klientovi, anebo poskytnutím

reference od klienta veřejně na její FB stránce či Google profilu. Poskytovatelka si vyhrazuje právo

upravovat reference gramaticky, graficky a stylisticky. Obsahově do referencí nezasahuje.

4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní

inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://

adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://

ec.europa.eu/consumers/odr je rovněž možné využít při řešení sporů mezi Poskytovatelkou a

zákazníkem ze smlouvy, v případě, jedná-li se o spotřebitelský spor.

5. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené mezi

Poskytovatelkou a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními

všeobecných obchodních podmínek.

6. Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v dalších sekcích webu

Poskytovatelky.

7. Znění těchto všeobecných obchodních podmínek může Poskytovatelka měnit či doplňovat a

tyto změny jsou účinné zveřejněním nových všeobecných obchodních podmínek ( jejich změn)

na webu Poskytovatelky. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu

účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

8. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým

stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení

co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost

ostatních ustanovení.

Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti k 25. 9. 2023, kdy byly

zveřejněny na stránkách www.grafiksana.cz.

Jitka Hrůzová

Grafikasana