Workshop pro všechny, kdo tvoří grafiku, ale nejsou grafici

Půjč si mozek grafické designérky 🧠

workshop bude

10. prosince v 10h

Proč se zúčastnit?

Grafika je to první, co lidé vidí, když příjdou do kontaktu s tvým produktem nebo službou. Většina malých a středních podnikatelů, ale i marketérů, kteří to pro podnikatele dělají, to podceňuje. Jsou přesvědčení o tom, že když je produkt či služba dobrá, tak to zákazník musí poznat. Chyba!

V dnešních přehlceném světě se kvalita jen tak nepozná. Kvalitní grafika je první předpoklad pro úspěch – aby si tebe, či dané značky vůbec někdo všimnul. Podle výzkumů jsme denně vystavování přes 4000 reklamám (to číslo každý rok stoupá!), jsme doslova bombardováni!

Tvorba grafiky bez souvislostí je ztráta času. Hra na líbí/nelíbí o to větší. Grafiku tvoříš pro klienty, zákazníky, má jasný cíl a funkci, jasnou konverzi.

Splňuje tvoje grafika tyto požadavky?

 Pokud máš zájem o funkční grafiku, která ti pomůže dosáhnout cílů, pak jsi tu správně! 

Co se dozvíš?

Workshop má 3 části: teoretickou, praktickou a shrnutí obou do jednoho komplexního návodu, se kterým odcházíš.

Grafická teorie

Představím ti základní pravidla, kterých se držet a na která skoro všichni zapomínají a přitom jsou tak jednoduchá!

Grafika v praxi

Na reálných příkladech z praxe si ukážeme, jak se dát konkrétní grafice pomoct. PS: Pokud chceš feedback na svou grafiku, pošli mi ji!

Tahák pro tebe

Shrneme si to, co jsme si řekli o grafické teorii v kontextu příkladů z praxe. Odcházíš s tahákem, který ti poslouží při grafické tvorbě.

 Součástí budou i postřehy profesionální copywriterky Kláry Miškovičové a specialistky na Meta reklamu Veroniky Tomanové. Protože dobrá grafika potřebuje skvělé texty – a ty nejčastěji něco prodávají.


Získej zpětnou vazbu na svou grafiku

📩 Do pondělí 8. 12. můžeš posílat svou vlastní grafiku a vizuály na jitka@grafikasana.cz.
Vyberu několik příkladů, upravím je a podrobně vysvětlím, co, jak a proč. Takto vše pochopíš a hned můžeš nově nabyté znalosti aplikovat ve své vlastní grafické tvorbě.

 Abych ti mohla dát zpětnou vazbu, je potřeba se workshopu zúčastnit živě a zapojit se do diskuze.

Co poslat?
Letáky, plakáty, posty na sociální sítě, grafiku pro reklamu... 

Jak to poslat?
Pro to, abych s tvými vizuály mohla pracovat, je třeba zaslat:

1. tebou vytvořenou finální grafiku
2. všechny prvky zvlášť
Pokud je na vizuálu text – zašli ho zvlášť v dokumentu.
Pokud je na vizuálu fotka, tak fotku původní, bez ořezání, před vložením do grafiky.
Písmo posílat nemusíš, stačí v emailu napsat jaké písmo jsi ve vizuálu použila.
Další grafické prvky pokud na vizuálu nějaké jsou - ilustrace apod.

 

Zjistit víceZobrazit méně

Dotkneme se i brandingu, žádná grafika nevzniká jen tak, ale vždy v rámci něčeho většího.

Je to pro tebe? 

 🤯 Přijde ti, že při tvorbě grafiky vůbec nevíš, která bije?

 🖌️ Barvy, fonty, obrázky… jak je poskládat, aby z toho byla ucelená a funkční grafika? 

 🎨 Tvůj návrh připomíná spíš chaos než profesionální vizuál? 

 🤔 Baví tě tvořit, ale pořád máš pocit, že nevíš, jak na to správně? 

🙃 Řídíš se hlavně tím, co se líbí tobě – a ne tím, co skutečně funguje? 

 😢  Máš chuť to vzdát a radši si objednat hotovou grafiku od profíka? 

Poznala ses?

✨ Pak je tenhle workshop přesně pro tebe.

Na profi grafiku nepotřebuješ geniální nápady ani talent od boha.

Stačí ti pár pravidel a ochota je dodržovat.

Co si odnášejí ti, kteří už se zapojili?

Podnikatelky, virtuální asistentky, marketérky, web designérky, specialistky na reklamu ...  

Skvělá příležitost, jak získat grafické oko v roli laika. Naučíte se přemýšlet nad vizuály a vlastní vizuální identitou jinak, vnímat věci, kterých jste si možná předtím ani nevšimli. Lidské podvědomí na ně však reaguje. Chcete-li být jednoduše úspěšnější, umět oslovit více potenciálních zákazníků a mít krásnou grafiku, měli byste tento workshop absolvovat! Posílí váš osobitý styl i značku.
Veronika Orlivovávirtuální asistentka
... začala jsem grafiku vnímat z pohledu klienta, ne sebe. Taková grafika musí být čitelná a hlavně jednoduchá. Obratem jsem všechny své grafické výtvory přepracovala – sjednotila barevnost, pohlídala bílá místa, začala přemýšlet o hierarchii informací...
Hana Švandelkováučitelka a podnikatelka
Tento workshop mě posunul zase o kus dál a spousta věcí mi konečně došla. Jak často říkám svým klientkám – jsou to právě maličkosti, které vytvářejí ten obrovský WOW efekt. Souvislosti, koncept, psychologie barev a rozmístění… Jitka je odborník na svém místě a všechno vám vysvětlí srozumitelně a jasně.
Šárka Gottvaldovámake-up artistka, podnikatelka

Spokojených účastnic workshopu

0
🙋‍♀️

Kdo je Jitka Hrůzová a proč by sis neměla její workshop nechat ujít?

 Grafická designérka & brand architektka 

Jitka má více než 15 let zkušeností.

Učila se od těch nejlepších v Londýně New Yorku – u světového lídra v oblasti etického brandingu Johnson Banks (University of Cambridge, UNICEF) a u Doyle Partners (Rockefellerovo centrum, The New York Times), jejichž kulturně-společenský přesah byl oceněn americkou národní cenou z rukou Michelle Obamové.

Jitka má silný hodnotový systém a osobní zkušenost s pracovním vyhořením. Prostřednictvím projektu Grafikasana kultivuje grafické prostředíspoluvytváří prosperující a zdravou společnost budoucnosti. Natáčí stejnojmenný podcast, jediný svého druhu v Česku.

Je spoluautorkou mezinárodní knihy Přes překážky ke hvězdám, která obsahuje příběhy 36 žen z celého světa. Miluje svou fenku maltézského psíka – Fíbo, odpočívá u jógy a v meditacích nachází klid i inspiraci pro svou práci i život.

Kde jste mohli vidět práci Jitky?

 Záznam je samozřejmostí, do 48 hodin ho dostaneš na email.

Půjč si mozek grafické designérky
Dostupné
357 Kč

Jak na grafiku jako profík, neboli praktická příručka o grafice a takřka všeho kolem. 

Způsob platby
Celková cena357 Kč